۳ دی ۱۳۹۴، ۸:۳۸

از ابتدای امسال تاکنون؛

۸۰ درصد اموال دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی بیمه شدند

۸۰ درصد اموال دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی بیمه شدند

بجنورد- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ درصد اموال منقول و غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی استان نزد شرکت‌های بیمه تجاری بیمه شده‌اند.

حسین عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهرافزود: بحث بیمه در تمامی زمینه‌ها از موضوعات مورد تاکید دولت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: از سال ۹۰ با پیشنهاد سازمان مدیریت بحران و بیمه مرکزی، دولت بیمه اموال منقول و غیرمنقول کلیه دستگاه‌های اجرایی را به تصویب رساند اما متاسفانه در خراسان شمالی با استقبال خوبی از سوی مدیران دستگاه‌ها مواجه نشد.

عظیمی افزود: با اقدامات انجام شده از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ درصد اموال منقول و غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی در برابر حوادث، بیمه شده‌اند.

وی گفت: بیمه اموال منقول و غیرمنقول تمامی دستگاه‌های اجرایی از توصیه‌های مهم در برنامه ششم توسعه است و دولت نیز بر این موضوع تاکیدزیادی داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اهمیت بیمه باید فرهنگ بیمه در جامعه و بین شهروندان به خوبی تبیین و ترویج پیدا کند.

وی گفت: در حال حاضر بحث بیمه منازل مسکونی شهری و روستایی در برابر حوادث مورد توجه قرار گرفته است که امسال نیز اعتباراتی برای این موضوع در استان اختصاص یافته است.

عظیمی در خصوص اعتبارات مدیریت بحران استان نیز افزود: امسال ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای مدیریت بحران خراسان شمالی مصوب شد که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

وی گفت: از اعتبار مصوب مدیریت بحران استان ۵۰ میلیارد ریال به بحث آب شرب شهرستان بجنورد، ۱۵ میلیارد ریال به آب شرب شهرستان مانه و سملقان، ۶۰ میلیارد ریال برای نقاط حادثه خیز استان، ۸۰ میلیاردریال به آب شرب شهری و روستایی و ۹۰ میلیارد ریال به منازل آسیب دیده ناشی از سیل اختصاص یافت.

 

کد خبر 3008374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha